Išleidau dar vieną knygą.. "Slaptas 4 moterų dienoraštis"

Žinau viena, tai ypatinga knyga, nuėjusi labai sunkų kelią, kad gimtų. Bet štai - ji gimė. 
Foto: knyga "Slaptas 4 moterų dienoraštis".

Šią knygą parašiau su dar trimis bendraautorėmis. Šios moterys atėjo pas mane mokytis į Rašytojų akademiją įvairių tekstų rašymo. Į mokymų porgramą įtraukiau ir knygos rašymą. Na, štai.. Ne tik parašėm, bet ir išleidom.



Tai iš tiesų tolygu stebuklui, nes skirtingos keturios moterys ir ne maži vaikai. Visos su savais gyvenimais, įpročiais. Jas suburti į vieną bendrą projektą - parašyti bendrą knygą - man asmeniškai buvo didelė gyvenimo pamoka, verta aprašyti dar vienoje knygoje. Iš knygos pasitraukė net trys prieš tai ją bandžiusios rašyti moterys. Dar viena su pagieža išpyškino, kad kodėl būk tai jos nepakvietėm, kai tuo tarpu mokymų metu visiems mokiniams buvo pasakyta ta pati info - rašysim knygą, bendrą, kas nori jungtis, juk taip drąsiau. 



Žinojau vieną, nepaisant to, kiek pas žmones viduje pykčio - ši knyga, nekreipiant dėmesio į emocijas, privalo būti išleista. Ir joje liks tos autorės, kurių žodis vertas rodyti plačiajai visuomenei. Juk tai saviugdos knyga. Juk idėją pagavau ne šiaip sunkiai laužydama protą. Idėja tiesiog sklandžiai atėjo į gyvenimą. Esu tikra, toks sklandus idėjų atėjimas yra ne šiaip, o palaimintas Aukščiausiojo. Tvirtai tikėjau, kad ši knyga padės kiekvienai moteriai pasijausti ypatinga, tokia kaip dauguma mes esame. Tik visada kažkodėl atrodo, kad svetimam darže geresnės morkos auga. Mus jungia panašūs rūpestėliai ir džiaugsmai. Tik turime išmokti tai vertinti ir į visa tai pažiūrėti Dievo akimis: kodėl mums siunčiamos tam tikros situacijos ir kaip mes galime į jas reaguoti. Todėl tikiu, knygos autorės ir mintys išgrynintos ne šiaip.. čia pasiliko tik tai, kas privalėjo būti parodyta skaitytojoms ir skaitytojams.. Ši knyga, tikiu, dirbs savo ne tik įkvepiantį, bet ir sielą gydantį darbą. 

Tad esu be galo dėkinga trims bendraautorėms, ėjusioms su manimi iki galo. Tai ypatingos moterys. Jų vidinė stiprybė, darna, harmonija ir meilė sukuria pavyzdžiu laikytiną požiūrį į gyvenimą. Kuriuo pasidalinome knygoje "Slaptas 4 moterų dienoraštis". Taigi, mano didžiausi plojimai ir nuoširdi padėka bendraautorei Astai Pratusevičiūtei:

Aistei Vyšniauskaitei - Stanevičienei:

Rasai Okaitei:
Nuotr. kairėje knygos dizainerė maketuotoja - Marija Krutulytė, viduryje - Evelina Tamulaitienė, dešinėje - Rasa Okaitė.

Rasa buvo atvykus ir į pirmosios mano knygos "Širdies dienoraštis" pristatymą, Tad iš jo ir skolinuosi šią mūsų bendrą foto. Taip jau sutapo, kad tiek praėjusią knygą, tiek naująją "Slaptas 4 moterų dienoraštis" padėjo apipavidalinti kitame mano mokymų projekte "Seo akademija" sutikta mergina dizainerė - Marija Krutulytė. Talentas. Ką galiu pasakyti. Aš labai džiaugiuosi, kad kuriant knygos viršelį pasitarnavo mano vaikystėje vystytas ir užmirštas pomėgis - piešti. Tos keturios merginos - mano piešiniai, kurių būdavo pilni mano mokyklos suolo sąsiuviniai. Nuostabus jausmas kurti ir matyti rezultatą:


Toks nuostabus jausmas matyti, kaip parsivežus knygą namo iš spaustuvės, dukrytė irgi džiaugiasi, skaito (nors N-18 :) ), palaiko:

Linkiu šiai knygai lengvo tekėjimo, lengvo kelio į skaitytojų širdis.



Facebook'e sukūrėme šiai  knygai fanų puslapio paskyrą: https://www.facebook.com/slaptas4moterudienorastis

Komentarai